Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of onze service. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Wil je je klacht met ons delen via de mail? Dat kan via: [email protected].

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Na ontvangst van je klacht, ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen, na ontvangst, beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dat niet op prijsstellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling 'Bemiddeling' van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.